piątek, 17 kwietnia 2009

Sześciokącik StarCrafta #5

Dawno nie było Sześciokącika, a w świecie StarCrafta wydarzyło się ostatnio niemało. Pora zatem nadrobić choć część zaległości.

Wczoraj pojawił się drugi Battle Report. Co ciekawe, jako pierwsi na świecie mieli go chłopaki ze STARCRAFT2.NET.PL. Nie po raz pierwszy okazało się, że Polak mimo wszystko potrafi. Sam Battle Report przedstawia walkę Zergów z Terranami. Graficzka ładna, animacje też, no i samo patrzenie na potyczkę jakoś nie nuży. Warto poświęcić te dwadzieścia kilka minut.

Zostając jeszcze przy STARCRAFT2.NET.PL, to na serwisie tym pojawił się Cmentarz, czyli dział, w którym będą umieszczane jednostki, które początkowo miały się pojawić w drugim StarCrafcie, ale z różnych względów z niego wyleciały. Kurczę, jakoś nigdy mi się w oczy nie rzuciło, że w dwójce nie będzie Firebata- jednej z moich ulubionych jednostek... Dział ma być na bieżąco aktualizowany.

I jeszcze jedna informacja, którą wygrzebałem ze wspomnianego serwisu. Otóż na empik.com można już zamawiać StarCrafta 2! O tutaj. Data premiery to 30 września, a cena rynkowa 189 zeta. Oczywiście wszystko może ulec zmianie, ale fakt, że sam wielki empik uruchomił przedsprzedaż, musi o czymś świadczyć. Są nawet wymagania sprzętowe. Zastanawia tylko informacja, że jako dystrybutor widnieje Licomp Empik Multimedia. Pewnie tylko tymczasowo, bo nie wydaje mi się żeby CD Projekt sobie tą gierę odpuścił.

Blizzard ogłosił zwycięzców konkursu na park tematyczny. Oto nagrodzone prace: park ogólny, klimaty warcraftowe, StarCraft i Diblo w centrum uwagi. A tutaj jeszcze wyróżnione prace. Prawda, że wszystkie robią wrażenie? I na co komu Disneyland...

Zapomniałbym o prima aprilisowym żarcie Blizzarda. Znaczy, jak co roku było ich kilka, ale miłośników StarCrafta powinien najbardziej zainteresować ten. Świetny pomysł i równie dobre wykonanie. Mam tylko nadzieję, że w przyszłym roku takie żarty będą dotyczyć gotowej gry, a nie tego, co rzekomo pojawi się w ukończonym produkcie.

Obrazków dzisiaj żadnych nie umieściłem, ale o tradycyjnym filmiku nie zapomniałem. Pewnie większość osób już to widziała. Ja w pierwszym odruchu postanowiłem kupić małą konsolkę Nintendo. Na szczęście sprawdziwszy jej cenę szybko ochłonąłem. Skoro StarCraft 2 coraz bliżej, to trzeba odkładać na nowego kompa...



Może nie wszyscy wiedzą, ale pierwszy StarCraft pojawił się też na Nintendo 64. A zresztą sami zobaczcie:



I to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że kolejny Sześciokącik pojawi się już niebawem (najlepiej z okazji wydanie bety SraCrafta 2).

1 komentarz:

serdelkofil pisze...

NINTEEEEEEEEEEDNO 64!!!!1111111111 ;)

starkrafciora zwei mam zamiar odpalic na jednordzeniowym procku, no!

ej, w ogole fajny blog. no i reset w tytule ;]


pozderko wielkie.