niedziela, 14 czerwca 2009

Sześciokącik StarCrafta #6

Co prawda, beta StarCrafta 2 nadal się nie pojawiła, ale Sześciokącik jest idealnym sposobem na uzupełnianie tego bloga, zatem zapraszam do krótkiego przeglądu tego, co przez ostatni miesiąc szczególnie przypadło mi do gustu. Niby to szósta odsłona Sześciokącika, zatem powinna być tą ostatnią, ale zapewniam, że tak się nie stanie i jeszcze nie raz poskrobię coś o StarCrafcie.

Bety jak nie było, tak nie ma, ale mutaliski ćwierkają, że garstka wybrańców będzie mogła przetestować grę jeszcze w te wakacje. Tak, wiem że to może być równie dobrze czerwiec, jak i początek września, lecz taka informacja lepsza niż żadna. Betatesty pewnie trochę potrwają, więc na finalną grę przyjdzie poczekać do ostatniego kwartału tego roku. Obstawiam listopad, w najgorszym wypadku grudzień (wydanie takiej gry po świętach równa się zrezygnowaniu z mnóstwa zielonych banknotów; zresztą Blizzard już oficjalnie poinformował, że StarCraft 2 na pewno pojawi się w tym roku). Tak, czy inaczej - już przeglądam forum PCLab w poszukiwaniu taniego sprzętu, który mi drugiego StarCrafta pociągnie.

Coraz bliższy termin bety sprawia, że coraz więcej stron organizuje konkursy na klucze do tejże. „Pierwszy polski serwis o StarCraft 2” też nie zaspał i zorganizował konkurs, w którym trzeba było popisać się poczuciem humoru i wymyślić dowcip nawiązujący do StarCrafta (mógł to być również żart rysunkowy). Wyniki można znaleźć tutaj.


Największą pomysłowością popisali się jednak ludzie z TeamLiquid, organizując konkurs na starcraftowe ciasto. Nadesłane propozycje znajdziecie pod powyższym linkiem, zaś tutaj można podejrzeć jak tworzono najbardziej niesamowity z wypieków. Ja tylko informuję, że newsa, jak i linki, zaczerpnąłem ze wspominanego już STARCRAFT2.NET.PL.

Starfeeder to serwis, który zawsze potrafi mnie zaskoczyć. Tym razem znalazłem na nim coś naprawdę zachwycającego: papierowe modele do sklejania. Każdy, kto kupował „Małego modelarza”, powinien sobie poradzić. Mimo, że jako dzieciak sklejałem tylko plastiki, też mam zamiar niedługo sprawdzić swoje umiejętności. Eh, ten Battlecruiser... Stąd można pobrać paczkę z wersjami do samodzielnego wycinania i składania (niestety, przy rozpakowywaniu wywala mi błąd), a więcej fotek gotowych modeli do obejrzenia m.in. tutaj. Jeśli komuś chce się zbierać szczękę z podłogi, to może jeszcze zerknąć na to cudeńko. Aha, żeby pozostać w papierowym klimacie - jedna starsza, ale równie zachwycająca ciekawostka: starcraftowe origami(wersja dla władających koreańskim).


Jeśli ktoś naprawdę nie może już wytrzymać i przetrawi każdą namiastkę StarCrafta 2 to niech sprawdzi rzecz pod wiele mówiącą nazwą: Starcraft to Starcraft 2 Mod. Do pobrania stąd.

No i na koniec jeszcze coś dla wielbicieli kiepściutkich, amatorskich animacji. Smacznego.



Oby kolejny Sześciokącik już na serio pojawił się przy okazji premiery bety (i najpóźniej w lipcu)!

Brak komentarzy: