niedziela, 8 lutego 2009

Sześciokącik StarCrafta #2

Tak jak obiecałem tydzień temu, dzisiaj nowa odsłona Sześciokącika. Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać comiesięczną częstotliwość i nie będą zmuszony do żałosnych tłumaczeń. Zapraszam.

Tydzień temu wspominałem, że pojawiły się nowe screeny. Co ciekawe, jak na razie, są one dostępne tylko w Fansite kit. Chłopaki odświeżyli trochę zestaw z gadżetami do tworzenia amatorskich witryn, m.in. przez dodanie paru nowych obrazków. Co się tyczy samych screenów, to fani z taką niecierpliwością czekają na StarCrafta 2, że rzecz z pozoru tak oczwyista i zwyczajna jak zrzut z gry, jest dla nich powodem do radości i wyczerpującej dyskusji. Ja się powstrzymam od przydługich komentarzy i wrzucę tylko obrazek, który powinien spodobać się wszystkim miłośnikom "Wojny światów". Prawda, że wygląda całkiem swojsko? Resztę screenów znajdziecie we wspomnianym Fansite kit lub choćby tutaj (to te osiem ostatnich).


Chcieliście kiedyś zbudować jednostki ze StarCrafta przy pomocy klocków lego? Zazdrościcie fanom Star Wars, którzy mają swoje oficjalne zestawy? No, to zerknijcie na to. Prawdziwie mistrzowska robota. Poniżej możecie zobaczyć jak twórca tych cudeniek- Pepa Quin, wyobraża sobie Aiur. A tutaj jeszcze jeden Immortal.


Dzięki Motywowi drogi trafiłem dzisiaj na okładkę StarCrafta, którą stworzono w klimacie starych, arcade'owych produkcji. Prawda, że ma to "coś"?

A, teraz mała reklama gadżetu, który bardzo mi się podoba, ale którego nigdy nie kupię (chyba mam jeszcze resztki rozsądku...). Rzecz, co prawda, dedykowana World of WarCraft, lecz myślę, że żaden fan StarCrafta też by nią nie pogardził. Zresztą sprawdźcie sobie sami: tutaj (potem klikać w filmową prezentację tego cudeńka).

No i pora już kończyć. Tradycyjnie filmikiem. Zamierzałem wrzucić video, pokazujące jak można przenieść StarCrafta do świata realnego, ale znalazłem coś lepszego (rym niezamierzony). Tamten filmik pojawi się za miesiąc, a teraz mała wariacja na temat "Żołnierzy kosmosu". Zawsze uważałem ten film za najbliższy gwiezdnej strategii Blizzarda. Widać nie ja jeden.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Filmik pocieszny, straszna nerdoza:)